BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

Wednesday, June 10, 2009

Habibi ya Rabbul Qalby


Sejak pertama kali ku merasa kehadiran-Mu, ku tak pernah mengenal erti sesal. Diri ini seperti dibawa ke dunia yang penuh dengan keindahan, keasyikan yang tiada pernah padam. Hadir-Mu menyedarkan ku betapa indahnya dunia yang selama ini ku miliki.
Sungguh, aku tidak mungkin bernyawa tanpa-Mu. Jantung enggan berdegup tanpa hadir-Mu. nadi menidakkan denyutannya kerana kehilangan-Mu. Walau kita tidak pernah bertemu, tetapi aku yakin akan kewujudan-Mu. Keagungan-Mu yang tiada pernah terhakis. Kau yang Maha Pengasih tidak sesekali melupakan diriku yang kerdil ini. Kasih sayang yang Kau pamerkan sering membuatku tenang.
Tiada yang lebih berharga dari kasih-Mu. Tiada yang lebih ku dambakan selain rahmat dari-Mu. Kaulah segalanya untukku. Semua yang ku miliki adalah milik-Mu. Namun kasih yang Kau berikan adalah untuk selamanya.. ya Allah, kaulah pemilik diri ini, kekasih yang menjadi tempat untukku meluahkan segala sebak di dada.. tempat ku mencurahkan segala yang terbuku di hati.. Yang Maha Mengetahui apa yang terbaik bagiku.. Yang Maha Mengasihani dikala hambamu ketandusan kasih-Mu!

4 comments:

John Doe said...

salam,
truly tuleh sniri ek.
besh3.
buat novel jum!!
ahaks.

Zulfadhli Othman said...

MasyaAllah impressve..
truly,without creator..
we all not present at here..
but with existence creator,
sre we all present at here..
jadi,mrlah kte sme2 truskn dgn
beristiqamah agar Dberi petunjuk
jge hdyah kpd kte smua InsyaAllah!.
Amin.

.minal qalby. said...

thanx 4 da SUPPORTIVE CMMENT FROM U!!

John Doe said...

asslam,
org di perantauan.jauh nyer.
bile nk balek sini.?rndu ar,ahaks.
sehat ke.?weh,wat la shout box.senang nk sembang.had0i.